En varumärkesfilm kan vara en företagsfilm som presenterar er organisation. Men det kan också vara film som på annat sätt stärker ert varumärke – som en produktfilm om en innovation, en casefilm om ett lyckat samarbete med en kund, en projektfilm om en investering eller en rekryteringsfilm för att locka nya medarbetare.
“TakeOff har på ett utomordentligt proffsigt sätt gjort en första aktivering och paketering av Zimplicit inför världslanseringen av såväl varumärket som en helt ny typ av verktyg för att genomföra förändringsarbete i stora som små organisationer.”
– Karin Wallström Nordén, Business & Brand Strategist, Zimplicit
”Det känns oerhört tryggt att jobba med TakeOff. De leverera det de lovar och jag kan lita på att det blir bra”
– Lena Hedman, Informations- och utbildningskonsulent, VVS-branschens yrkesnämnd
”TakeOff är lätta att samarbeta med då de verkligen tar ansvar för hela produktionen. Vi har haft mycket nytta av vår film både internt och externt.”
– Jonas Fintling, Platschef, Setra Group
”Ravinen har fått ett bra mottagande, och det har bland annat uppmärksammats är hur bra det var avfilmat. ’Ett föredöme på avfilmad teater’, stod det i en recension. Pjäsen gick verkligen fram på ett bra ett sätt, så all cred till er!”
– Rikard Lekander, Konstnärlig ledare, Örebro Teater
”Proffsiga produktioner där vi känner oss trygga genom hela processen från idé till färdig film. Dessutom har vi kul tillsammans!”
– Annica Åman, Kommunikationsansvarig, Paper Province
”Vi har samarbetat med TakeOff under många år och producerat olika typer av filmer tillsammans. Deras mångåriga erfarenhet och noggrannhet gör att resultatet alltid är i tid och av god kvalitet. Väldigt proffsiga att arbeta med.”
– Anna Dansk, Head of Group Marketing Communications, Ovako
”Ett samarbete med TakeOff innebär att man är i trygga händer. Det är också otroligt spännande att se ur ens egna idéer tas vidare och utvecklas på ett sätt man själv hade svårt att föreställa sig innan. Vi väljer TakeOff för att de är lyhörda för våra behov och för att resultatet alltid blir proffsigt och snyggt.”
– Maria Uddén, Kommunikationschef, Örebro läns museum
”Under en längre tid av samarbete har TakeOff tagit ett stort ansvar, från idé och strategi, budskap och casting till filmproduktionens olika moment och levererat i tid med högsta kvalitet.”
– Andreas Apell, Projektledare, Länsstyrelsen i Örebro
”Vi är så nöjda med filmerna, de är så otroligt fina! Ni har gjort ett fantastiskt jobb med att skapa vår vision.”
– Josefin Lundin, Kommunikatör, Katrineholms kommun
”TakeOff har producerat en utbildning i IT-säkerhet för hela koncernen på nio språk. De tar ett stort ansvar och är kreativa i skapandet, följer upp alla detaljer och är lätta att samarbeta med. Vi rekommenderar starkt att arbeta med TakeOff”
Stefan Sandin, Training and Education Specialist, Ramirent
”Vi får så mycket positiv feedback på våra filmer! TakeOff har verkligen gjort ett så bra jobb.”
– Jenny Forsling, Projektledare, Riksförbundet DHB
”TakeOff är otroligt duktiga på att säkerställa att de har koll på beställarens behov och förväntningar och tar sedan fullt ansvar för att, på ett smidigt sätt, driva arbetet framåt. Vi är mycket nöjda med allt från bemötande till det professionella slutresultatet.”
– Elias Haddad, VD, D-COR
”TakeOff är en väldigt bra samarbetspartner. Proffsiga, effektiva, trygga, och kommunicerar bra före, under och efter själva inspelningen. Vi är väldigt nöjda med resultatet.”
– Samuel Bäckman, Development Engineer, Boliden Mines
”TakeOff sökte upp oss med ett kaxigt initiativ om att de kunde hjälpa oss skapa uppmärksamhet kring utfasningen av lysrör. Ett inte helt ovanligt scenario men med den stora uppsidan att de till skillnad från många andra faktiskt levererade med råge. Vi är otroligt nöjda med TakeOffs arbete och kan varmt rekommendera deras tjänster.”
– Mikael Castanius, VD, Belysningsbranschen
”TakeOff har varit proffsiga och haft stort tålamod med oss som beställare, vi är mycket nöjda med resultatet och samarbetet.”
– Jan Johansson, VD, Bergsprängningsentreprenörernas Förening
”TakeOff har tagit vårt innehållsskapande till en ny nivå. De är lyhörda, kreativa och samarbetsvilliga. De tar alltid fullt ansvar för produktionens bästa och levererar löpande hög kvalité.”
– Olov Eriksson, Produkt- och marknadschef, Arbesko
”Vi är mycket nöjda med vårt samarbete! Styrkan hos TakeOff ligger i den pedagogiska förmågan och ambitionen att verkligen lyssna in och tolka våra önskemål, kryddat med stor portion ödmjukhet.”
– Lars Erlandh, Verksamhetschef, Stiftelsen Aktiv Skola
”TakeOff har gjort flera filmer åt oss som blivit mycket uppskattade både internt och bland våra kunder och övriga intressenter. Jag värdesätter framförallt deras proffsighet och snabba återkoppling. Att som beställare få något riktigt bra utan större justeringar redan vid första leverans betyder så mycket. Som en bonus kommer också att de är trevliga att jobba med.”
– Mariann Dalhem Ersson, Communications Manager, Swedish Space Corporation